اخباری: به تبعیض میان تیم ها معترض هستیم، مسئولان برگزاری لیگ شائبه ایجاد می نمایند

به گزارش وبلاگ هیمالیا، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی نوع برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر را شائبه برانگیز دانست و گفت: مسئولان برگزاری لیگ این شائبه ها را ایجاد می نمایند.

اخباری: به تبعیض میان تیم ها معترض هستیم، مسئولان برگزاری لیگ شائبه ایجاد می نمایند

به گزارش وبلاگ هیمالیا از تبریز، محمد سعید اخباری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال سپاهان در هفته دهم رقابت های لیگ برتر، گفت: ملاقات قبلی ما قرار بود پنچشنبه برگزار گردد که به دلیل شرایط نامساعد جوی، به روز آدینه موکول شد. با این حال، در یک حرکت عجیب، سازمان لیگ گفت فردا (سه شنبه) با سپاهان بازی کنیم. ما این هفته با نساجی بازی داشتیم، اما ابلاغ کردند که با سپاهان بازی کنید.

وی اضافه کرد: به خاطر اینکه با سازمان لیگ و برگزارنمایندگان مسابقات همکاری کنیم، اعتراضی به برگزاری ملاقات مقابل سپاهان نداشتیم، اما به یک باره دیروز به ما گفتند که باید روز سه شنبه بازی کنید که این نکته عجیبی بود.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی ادامه داد: ما به تبعیض معترض هستیم. اگر از ابتدا می گفتند در دو روز باید دو بازی برگزار کنید، ما مسئله ای نداشتیم، اما فکر می کنم همه باهوش هستند و می دانند که این اتفاقات برای چه تیم هایی رخ می دهد. عوامل برگزارنماینده مسابقات و آقای بهافرایند باید در یک جایی به این مسائل ورود نمایند.

اخباری یادآور شد: همه دشمن نیستند و با قصد و غرض حرف نمی زنند. وقتی صدای اعتراض از چندین تیم شنیده می گردد، شاید یک جای کار واقعاً مشکل دارد. چرا همواره با دید منفی به این اعتراضات نگاه می نمایند؟ من دوست ندارم راجع به این مسائل زیاد صحبت کنم.

وی با اشاره به شرایط تیم ماشین سازی برای ملاقات فردا، گفت: با تیمی بازی داریم که سابقه خوبی دارد و جزو تیم های پرهوادار و پرستاره به حساب می آید. ما هم ماشین سازی هستیم و هوادارانی غیور و متعصب و بازیکنانی داریم که جانفشانی می نمایند. بازی قبلی را در کمال ناباوری واگذار کردیم، اما این نتیجه را از یاد برده ایم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی به انتقاد از شرایط موجود پرداخت و گفت: متاسفانه مسائلی در فوتبال ما باب می گردد که با این فرایند نباید به دنبال خروجی از لیگ باشیم. در لیگی که در آن تیم ها با بیانیه به دنبال تحت تاثیر قرار دادن داوری و عصبی کردن تیم حریف هستند، اتفاقات چندان خوبی رخ نمی دهد. متاسفانه دست ما به جایی بند نیست، اما من زبان گویای مردم آذربایجان و همه افرادی هستم که در این شرایط زحمت می کشند.

اخباری توضیح داد: اگر از قبل به ما گفته می شد که در چه شرایطی به میدان خواهید رفت، مسئله ای نداشتیم. الان هم آماده این بازی هستیم، اما تبعیضِ موجود را می بینیم و نمی دانیم چه مسائل و دشمنی وجود دارد. این شائبه ها را عوامل برگزاری مسابقات به وجود می آورند. در خصوص اینکه یک تیم استراحت چند روزه داشته باشد و یک تیم استراحت نکند، نمی دانم چه بگویم و بهتر است حرفی نزنم، چون مردم خودشان باهوش هستند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به انجام یک ملاقات جوانمردانه مقابل سپاهان، گفت: ما تیم مان را آماده کردیم و امیدواریم یک بازی جوانمردانه در داخل و بیرون از زمین ببینیم. بازیکنان ما جوان هستند و اگر همه چیز در داخل و بیرون از زمین جوانمردانه باشد، می توانیم حریف خوب و سرسختی برای سایر تیم ها باشیم.

سرمربی تیم ماشین سازی در پاسخ به این سوال که دلیل عدم نتیجه گیری تیم تان چیست؟، گفت: ما سعی می کنیم به جدول نگاه نکنیم تا استرس از تیم دور گردد. بازیکنان خوب بازی می نمایند و دریچه شانس به زودی به روی آنها باز خواهد شد. سعی می کنیم با دوندگی و کوشش بیشتر، نتایج قبلی را جبران کنیم.

اخباری مطرح نمود: قطعاً فرصت ما برای کار کردن با بچه ها محدود است. ما فقط یک جلسه تمرین تاکتیکی داشتیم و سعی می کنیم بهتر بازی کنیم و پله پله بهتر گردد.

وی راجع به غایبان ماشین سازی در ملاقات مقابل سپاهان گفت: دو بازیکن مان تکلیف شان امروز تعیین می گردد، اما درمورد محرومان چیزی به ما ابلاغ نشده است.

116، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اخباری: به تبعیض میان تیم ها معترض هستیم، مسئولان برگزاری لیگ شائبه ایجاد می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخباری: به تبعیض میان تیم ها معترض هستیم، مسئولان برگزاری لیگ شائبه ایجاد می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید