اپلیکیشن بازی های تعاملی نو دیزنی

به گزارش وبلاگ هیمالیا، همه ما در صف های طولانی بازی های شهربازی خسته می شویم. دیزنی برای سر حال آوردن کسانی که در صف تم پارک های این کمپانی منتظر نوبت شان هستند، از یک اپلیکیشن بازی های تعاملی نو رونمایی نموده است.

اپلیکیشن بازی های تعاملی نو دیزنی

در حالی که رفتن به پارک های موضوعی دیزنی، یک تجربه خارق العاده است، اما صف های طولانی بازی های محبوب و مشهور این کمپانی می توانند بسیار طولانی و خسته نماینده باشند. یک اپلیکیشن نو میخواهد با محدوده وسیعی از فعالیت های جالب مانند بازی های موضوعی، اطلاعات مربوط به دیزنی (Disney trivia)، دستاوردهای دیجیتالی و موسیقی، به شما یاری کند تا زمان انتظار را سریع تر بگذرانید.

اپلیکیشن موبایل پارک های دیزنی به صورت رسمی در اقامتگاه دنیای والت دیزنی فلوریدا و اقامتگاه دیزنی لند کالیفرنیا، شروع به کار نموده است. توسعه این اپلیکیشن با همکاری نزدیک سازمان توسعه و تحقیقات والت دیزنی (Walt Disney Imagineering) اجرا شده است. این اپلیکیشن را طوری طراحی نموده اند که خانواده ها و مهمانان پارک بتوانند با هم از آن لذت ببرند و وجود گزینه بازی های گروهی به همه افراد حاضر اجازه می دهد که در این تجربه جالب شرکت نمایند.

با وجود بازی های تخیلی در صف، زمان انتظار در موقیعت های تعیین شده در پارک، تبدیل به زمان بازی می گردد. مهمانان می توانند بازی هایی را انتخاب نمایند که در تعامل با محیط فیزیکی اطراف آن ها است و محدوده وسیعی از فعال سازی جلوه های ویژه نمایش ها تا کشف سورپرایزهای جادویی در حین تجربیات آن ها در پارک را شامل می شوند.

وقتی به اکانت دیزنی خود وارد می شوید، می توانید پیروزی های خود در حین بازی های موضوعی را جمع کنید و دستاوردهای منحصر به فرد دیجیتالی خود را به اشتراک بگذارید و بابت تجربیات تان در اپلیکیشن و در سراسر پارک های دیزنی، جایزه بگیرید.

مهمانان چه به جاذبه های واقعی پارک علاقه داشته باشند و چه به رسیدن به یک دستاورد فوق العاده در بازی های دیجیتالی در صف انتظار، می توانند از این ویژگی نو برای نشان دادن تجربیات خود در پارک و اندازه علاقه شان به دیزنی استفاده نمایند.

ویوک شرما، معاون ارشد دپارتمان تجربیات دیجیتالی مهمانان و تجارت الکترونیک برای پارک ها، تجارب و محصولات مصرفی، گفت:

این اپلیکیشن طراحی شده است تا به مهمانان ما یاری کند تا در داستان های دیزنی که دوست دارند و می شناسند، غرق شوند و همه را در یک راه نو تجربه نمایند.

اپلیکیشن بازی موبایل پارک های دیزنی برای سیستم عامل های برای اندروید و IOS در دسترس و دانلود آن رایگان است.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "اپلیکیشن بازی های تعاملی نو دیزنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن بازی های تعاملی نو دیزنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید