سفر اپ: با SAS Survival Guide زندگی در شرایط سخت را یاد بگیرید

به گزارش وبلاگ هیمالیا، SAS Survival Guide اپلیکیشنی آموزشی در مورد زندگی در شرایط سخت و حفظ بقا است. اطلاعاتی کاربردی در داخل این اپلیکیشن وجود دارد. همراه خبرنگاران باشید.

سفر اپ: با SAS Survival Guide زندگی در شرایط سخت را یاد بگیرید

در هر زمان و مکانی ممکن است شرایطی برای افراد به وجود آید که زندگی و حیاتشان را تحت تاثیر قرار دهد. یکی از با ارزش ترین دارایی های هر فردی، جان وی است. پس باید هر کاری برای حفظ آن انجام داد. تا به امروز کتاب های مختلفی در مورد زندگی در شرایط سخت و موارد این چنینی منتشر شده اند که همگی نیز از محبوبیت خوبی برخوردار بوده اند. گیر کردن در جنگل، حمله حیوانات وحشی، یافتن جهت جغرافیایی از روی خورشید، آموزش یاری های اولیه و موارد این چنینی از جمله اطلاعاتی هستند که در این کتاب ها قرار دارند. اما اکنون اپلکیشنی نیز در این خصوص برای تلفن های هوشمند منتشر شده است که کاربران به وسیله آن ها می توانند اطلاعات بسیار کاملی را در مورد زندگی در شرایط سخت، در موبایلشان داشته باشند.

SAS Survival Guide نام اپلیکیشنی در مورد راهنمای بقا است که محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد. اطلاعات بسیار زیادی درون این اپلیکیشن گنجانده شده است که همگی در زمینه زندگی در شرایط سخت و حفظ بقای انسان هستند. آموزش های مختلف در مورد زندگی در شرایط این چنینی، تست های گوناگون، ویدیو ها و موارد این چنینی همگی در داخل اپلیکیشن SAS Survival Guide قرار دارند. کاربران اپلیکیشن مذکور می توانند آموزش هایی در مورد یاری های اولیه، فهرست وسایل مورد احتیاج برای شرایط سخت و علامت دهی مورس را در یاد بگیرند. اپلیکیشن مذکور برای اندروید و iOS منتشر شده است و می توانید به وسیله لینک های زیر برای دانلود آن اقدام کنید.

منبع: کجارو / false

به "سفر اپ: با SAS Survival Guide زندگی در شرایط سخت را یاد بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با SAS Survival Guide زندگی در شرایط سخت را یاد بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید