مقالات گردشگری

جمع آوری 12 کامیون زباله از حاشیه رودخانه کرج

خبرنگاران/البرز سرپرست منطقه 10 شهرداری کرج با اشاره به پاک سازی 1.5 کیلومتر از حاشیه رودخانه کرج، گفت: 12 کامیون زباله از حاشیه این رودخانه جمع آوری شد.

26 اردیبهشت 1401

برای آنهایی که می خواهند لوکس سفر نمایند!

7 مقصد گردشگری لوکساقامت در ساحل، دامنه کوه ها یا جنگل های انبوه حال و هوای خودش را دارد و آدم خودش را می طلبد. اما گاهی دوست داریم صبحها در اتاقی با امکانات لوکس از خواب بیدار شویم، در رستوران های شیک غذای مان را صرف کنیم و تفریحات گران قیمت سفر را تجربه...

17 اردیبهشت 1401

هتل های سبز چه روش هایی برای حفاظت از محیط زیست به کار می برند؟

هتل های سبز یا هتل های دوستدار محیط زیست با به کارگیری راهکارهایی، سعی دارند هرچه بیشتر خود را محیط زیست سازگار نمایند و کمترین اثر منفی را بر مادر زمین بگذارند.

14 اردیبهشت 1401

پارک جنگلی صفارود از جاذبه های گردشگری رامسر به شمار می رود

نمناک/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، پارک جنگلی صفارود از جاذبه های گردشگری رامسر به شمار می رود.

10 اردیبهشت 1401

پیغام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت روز گردشگری

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن تبریک روز جهانی گردشگری بر فعالان این عرصه، بر گرامی داشت این روز به عنوان روز ملی گردشگری تاکید نمود و آن را روز دوستی ملت ها دانست.

9 اردیبهشت 1401

بیست اتوبوس به چرخه گردشگری شهری تهران اضافه می گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بیست اتوبوس به چرخه گردشگری شهری تهران اضافه می گردد.

7 اردیبهشت 1401

رسول ملاقلی پور و تهدید آتش زدن استودیو بهمن!

موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله نشست های تاریخ شفاهی خود به مناسبت سالروز درگذشت مسعود بهنام صداگذار و صدابردار فقید سینمای ایران بخش هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند را منتشر کرده است که در زیر می خوانید.

29 فروردین 1401

15 اردیبهشت، روزی که به نام شیراز نامگذاری شد

روز شیرازشیراز یکی از تاریخی ترین شهرهای ایران است، شهری تماشایی با باغ ها و آثار تاریخی فراوان که نه فقط گردشگران داخلی بلکه گردشگران زیادی هم از خارج کشور دارد. اهمیت این شهر در حدی است که حتی روزی در تقویم هم برای آن در نظر گرفته شده و 15 اردیبهشت به...

28 فروردین 1401

منطقه راس الخیمه امارات، گوهری نا آشنا برای ایرانیان

منطقه راس الخیمه اماراتدر سال 1971، 7 شهر کوچک عربی در کنار خلیج فارس تصمیم گرفتند تا با یکدیگر به طور متحد تشکیل کشوری بزرگ را بدهند. بدین ترتیب کشور امارات متحده عربی در سال 1971 تشکیل شد در حالی که هر کدام از این شهر های شیخ نشین قوانین خاص مربوط به خود را...

27 فروردین 1401

عشق آباد در یک نگاه

عشق آباد در کشور ترکمنستان واقع شده است و به لطف ساختمان هایی با معماری زیبا، موزه های متعدد، طبیعت زیبا و بکر و... یک مقصد عالی برای گردشگری به شمار میرود.

23 فروردین 1401

کرونا بیشترین خسارت را به گردشگری کدام کشورها وارد کرد؟

فهرست کشورهایی که بیشترین میزان خسارت را در اثر شیوع ویروس کرونا به صنعت گردشگری متحمل شده اند، منتشر شد.

21 فروردین 1401

چطور در موج گرمای شدید، سفر کنیم؟

فصل تابستان فصل اوج گرفتن سفر و گردشگری است. با وجود اینکه هوا بسیار گرم می شود، ولی زندگی ادامه دارد. برای اینکه سفری راحت در روزهای گرم تابستان داشته باشید، این نکات را در نظر بگیرید.

20 فروردین 1401

برج قربان، بنایی بازمانده از یک مجموعه بزرگ تاریخی

بنای تاریخی برج قربانبنای تاریخی برج قربان یکی از جاذبه های شهر همدان است که در بافت کهن و تاریخی این شهر و به فاصله اندکی از حاشیه جنوبی تپه مصلی، بین خیابان های طالقانی و مدنی و در محله زندی ها قرار گرفته است . بر اساس گزارش ایسنا، ساختمان برج قربان...

20 فروردین 1401

اپلیکیشن بازی های تعاملی نو دیزنی

همه ما در صف های طولانی بازی های شهربازی خسته می شویم. دیزنی برای سر حال آوردن کسانی که در صف تم پارک های این کمپانی منتظر نوبت شان هستند، از یک اپلیکیشن بازی های تعاملی نو رونمایی نموده است.

13 اسفند 1400

معرفی هتل 4 ستاره رامی رویال در دبی

هتل رامی رویال دبی | Ramee Royal Hotelاگر پل معروف المکتوم دبی را بشناسید، پس می توانیم به شما بگوییم که هتل رامی رویال دبی در نزدیکی آن قرار گرفته است. این هتل دارای یک استخر روی پشت بام است که از آنجا دید بسیار خوبی به شهر مدرن و هیجان انگیز دبی خواهید داشت و...

11 اسفند 1400

معرفی هتل 3 ستاره همپتون در ورشو

هتل همپتون ورشو | Hampton by Hilton Warsaw City Centreاز شعبات هتل هیلتون در ورشو، هتل 3 ستاره هتل همپتون ورشو Hampton by Hilton Warsaw City Centre است. این هتل با قرارگیری در مرکز شهر ورشو دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر دارد. در متن زیر خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه...

7 اسفند 1400

بریتانیا با خروج از اتحادیه اروپا دچار مشکل گردشگری می گردد

احتمال ایجاد مشکل در صنعت گردشگری بریتانیاعلی رغم ابهامات این قضیه، رأی به برگزیت (Brexit) تاثیرات کوتاه مدت و بلندمدت خود را روی صنعت گردشگری داشته است. خروج اخیر بریتانیا از اتحادیه اروپا بعد از نزدیک به چهار دهه عضویت، موضوع بحث های بسیاری بوده است.

6 اسفند 1400

کباب بختیاری؛ غذای گردشگری

گردشگرانی که به چهارمحال و بختیاری سفر می نمایند هنگامی که برای غذاخوردن سفارش غذا می دهند، بدون درنگ نام از کباب بختیاری می برند و حتی بعضی از آنها در آستانه صرف غذا نیز از سلف و نحوی پخت آن عکسبرداری و فیلم برداری می نمایند.

5 اسفند 1400

کردستان مرکز تحقیقات سلامت گندم کشور می گردد

دارایی گفت: کردستان در زمینه سلامت گندم کار های خوبی انجام داده و می تواند قطب خیلی خوبی برای بحث سلامت گندم و مرکز تحقیقات سلامت این محصول در وزارت بهداشت گردد.

1 اسفند 1400

یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از شادی محض تا آرایشگر عتیقه

در هفته ای که گذشت نشنال جئوگرافی، در عکس های روز خود عکس های تماشایی از شادی یک خانم در یک مزرعه و آرایشگری که کلکسیون وسایل قدیمی در مغازه خود جمع آوری می کند را به تصویر کشیده است.

26 بهمن 1400
تعداد: (155)