راهنمای سفر

مهارت های لازم برای یک مسافر کدام اند

تصور کنید برای چند هفته یا حتی چند ماه دست از کار و زندگی می کشید و تصمیم می گیرید که راهی سفری شوید که همواره آرزویش را داشتید. احتمالاً خیلی هیجان زده می شوید، اما از قلم نیاندازید که کشف دنیا، چنان اتفاق لذت بخشی است که باید برای آن کوشش های بسیار کرد...

15 بهمن 1400

مسئله مخاطب، وجه تمایز ادبیات کودک و نوجوان با ادبیات بزرگسال است

تهران (پانا) - سیزدهمین نشست مجازی از مجموعه برنامه سخن؛ جستاری در ادبیات و شعر پارسی با موضوع بازنمایی مهاجرت در ادبیات کودک و نوجوان ایران سه شنبه 18 آبان در صفحه اینستاگرام خانه هنرمندان ایران برگزار گشت.

8 دی 1400

بازدید ارزیابان یونسکو از کاروانسرای تاریخی خواجه نظر ارس

خبرگزاری خبرنگاران- ارزیابان کمیته میراث جهانی سازمان یونسکو روز آدینه از کاروانسرای تاریخی خواجه نظر در منطقه آزاد ارس بازدید کردند.

15 آبان 1400

ناهارخوران؛ سفری مجذوب کننده به مقصد پاییز

پاییز که پا به جنگل می گذاری تازه معنی رنگ و زیبایی را می فهمی و جنگل ناهارخوران گرگان از آن جنگل هایی است که اساسا فصل دیدنش اواسط پاییز است.

18 مهر 1400

راهنمای سفر به کیش: در سفر 3 روزه کیش به کجاها برویم؟

اگر شما هم قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید تا به شما بگوییم در سفرتان به جزیره کیش چه تفریحاتی را تجربه کنید که سفرتان به یادمانی تر و خاطره انگیزتر باشد. معمولا یکی از مهمترین سوالاتی که از طرف گردشگران...

2 بهمن 1399

دریاچه تار و هویر کجاست؟

اگر از زندگی شهری خسته اید و احتیاج به سکوت و استراحت دارید، یک شب و روز را کنار یکی از دو دریاچه تار و هویر بگذرانید؛ قطعا حالتان عوض خواهد شد. دریاچه هویر و دریاچه تار دماوند به فاصله کمتر از یک کیلومتر از هم در دل کوه های البرز قرار دارند.

29 مهر 1399

اکران فیلم های جشنواره بین المللی فیلم نوجوان درشهرستان های همدان

علی مرادی نور در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه در کمیته تشریفات و پشتیبانی جشنواره کارهای متعددی اجرا شده است، گفت: میزبانی ابتدایی این جشنواره برعهده این کمیته است.

15 فروردین 1399