خبرنگاران برف اردبیل را سفید پوش کرد

به گزارش وبلاگ هیمالیا، اردبیل - خبرنگاران- بارش برف برای دومین بار در فصل بهار چهره شهر اردبیل و بعضی از شهرستان های این استان را در روز دوشنبه زمستانی کرد .

خبرنگاران برف اردبیل را سفید پوش کرد

به گزارش وبلاگ هیمالیا، بارش برف که در شهر اردبیل از صبح دوشنبه شروع شده همچنان ادامه دارد و ارتفاع ان به حدود پنج سانتیمتر رسیده است .

از بعضی از شهرستان های مرکزی و جنوبی استان نیز بارش برف گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: با کوشش راهداران تمامی جاده های استان استان باز بوده و تردد درآنها جریان دارد..

علی رحمتی اضافه کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در گردنه های حیران،الماس،صائین،سرچم،محور سه راهی صحرا- رضی به امیرکندی و شهرستان های اردبیل،نیر و سرعین و بارش باران در مناطق شمالی استان اردبیل هستیم.

وی بیان نمود: از ابتدای شروع بارش ها راهداران پرکوشش بطور مرتب درحال برف روبی و نمک پاشی جاده ها هستند.

او با بیان اینکه 286 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با 435 نفر نیروی انسانی در قالب 110 اکیپ راهداری عملیات برف روبی و بازگشایی محورها و گردنه های استان را انجام می دهند از شهروندان خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری نموده و درصورت لزوم خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهـز نمایند.

هواشناسی استان اردبیل نیز اعلام نمود که تمرکز بارش ها بیشتر در مناطق مرکزی و جنوبی استان خواهد بود و به دلیل وزش باد شمالی دمای هوا به 2 تا 4 درجه سلسیوس زیر صفر نیز می رسد.

این منبع پیش بینی کرد که باخروج این سامانه بارشی، از روز سه شنبه تا آخر هفته جاری، در بیشتر مناطق استان شاهد جوی بهاری گاهی افزایش ابر و رگبار موقتی با افزایش نسبی دما و در اغلب ساعات آسمانی نیمه ابری گاهی با وزش باد جنوبی خواهد بود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برف اردبیل را سفید پوش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برف اردبیل را سفید پوش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید