خبرنگاران گل محمدی: در نیمه دوم متحول شدیم، ملاقات سختی بود

به گزارش وبلاگ هیمالیا، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه تیمش ملاقات سختی را با رجحان به اتمام رساند، گفت: دو نیمه متفاوت داشتیم و با عملکردی مناسب در نیمه دوم به رجحان مهمی رسیدیم.

خبرنگاران گل محمدی: در نیمه دوم متحول شدیم، ملاقات سختی بود

به گزارش وبلاگ هیمالیا، یحیی گل محمدی پس از فزونی یک بر صفر تیمش مقابل التاون عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، گفت: هنوز هماهنگی و آرمانی لازم در تیم ایجاد نشده و به همین دلیل بازی سختی بود. با توجه به تغییرات، کارمان در زمینه ایجاد هماهنگی و بازی تدارکاتی سخت شده بود. فکر می کنم رفته رفته بهتر می شویم.

وی اضافه نمود: آغاز خوبی نداشتیم و حتی التعاون می توانست در نیمه نخست به گل دست یابد. بازیکنانم در نیمه دوم از لحاظ بدنی و روانی شرایط بهتری داشتند. 45 دقیقه نیمه دوم خیلی برای ما خوب بود و هیچ موقعیتی به حریف ندادیم. بازی یک طرفه ای انجام دادیم و توانستیم از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنیم.

گل محمدی ادامه داد: خدا را شکر این بازی مهم که باید در آن برنده می شدیم و آن را با پیروزی به انتها رساندیم. دوباره باید با التعاون بازی کنیم که می دانیم همچنان صدرنشین جدول است و ما کار سختی پیش رو داریم. امیدواریم پرسپولیس بازی به بازی بهتر گردد و انشالله کارمان را با قدرت پیش ببریم.

وی در خصوص جدایی چند بازیکن تیمش در فصل جابجایی، گفت: دوست داشتیم علی علیپور و مهدی ترابی در پرسپولیس بمانند اما به خاطر شرایط و پیشنهادات خوبی که داشتند از تیم جدا شدند که برای آنان آروزی موفقیت می کنم. بازیکنان جانشینی برای آنها جذب کردیم، ضمن اینکه مهدی شیری و محمد نادری را هم همراه با خود نداریم.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: از کوشش بازیکنان در این ملاقات تشکر می کنم و ما احتیاج به زمان داریم تا هماهنگ شویم. این فزونی هدیه ارزشمندی برای طرفداران بود.

وی در خصوص عملکرد حامد لک درون دروازه تیمش، بیان کرد: بازی سختی بود و او در اولین حضورش در جمع ما عملکردی عالی داشت و در نیمه نخست با واکنش های مناسبش، ما را در بازی نگه داشت. به طور یقین وی با تمرکز و تمرین بیشتر، یاری خوبی برای پرسپولیس خواهد بود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران گل محمدی: در نیمه دوم متحول شدیم، ملاقات سختی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گل محمدی: در نیمه دوم متحول شدیم، ملاقات سختی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید