سجاد استکی: شوت آخرم حاصل زحمت تمام تیم بود

به گزارش وبلاگ هیمالیا، تیم ملی هندبال مردان ایران که به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی به دور دوم مسابقات قهرمانی اسیاو انتهابی دنیای راه یافته بود عصر امروز دوشنبه چهارم بهمن ماه در دومین ملاقات خود در مرحله دوم به مصاف تیم کویت رفت. شاگردان مانوئل فرناندز در این ملاقات حساس و سرنوشت ساز توانستند با نتیجه 27 بر 26 پیروز شده و به عنوان تیم دوم گروه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا را کسب نمایند. بعلاوه تیم ایران با این نتیجه پس از سالها جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا را هم کسب کرد.

سجاد استکی: شوت آخرم حاصل زحمت تمام تیم بود

گل پیروزی این ملاقات حساس را سجاد استکی لژیونر تیم ملی هندبال کشورمان به ثمر رساند.

سجاد استکی پس از کسب پیروزی تیم ملی هندبال کشورمان مقابل کویت و کسب سهمیه مسابقات قهرمانی دنیای اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم برنده بازی باشیم. بازی بسیار سنگینی بود، چون فشار کسب سهمیه مسابقات قهرمانی دنیا روی بازیکنان بود. شاید اگر این فشار نبود ما خیلی بهتر بازی می کردیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر که در نهایت برنده بازی بودیم. تمام بازیکنان یکدل شده بودند و تا لحظه آخر جنگیدند، حتی زمانی که عقب افتاده بودیم هم تسلیم نشدیم و به بازی برگشتیم. واقعاً خوشحالم که هندبال ایران یک بار دیگر دنیای شد و این موفقیت به همه چسبید.

ملی پوش هندبال کشورمان گفت: از حالا برای کسب مدال می جنگیم تا انشالله با کسب یک مدال خوش رنگ بتوانیم به کشور بازگردیم. در نهایت این موفقیت را یک بار دیگر تبریک می گویم و امیدوارم بازهم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

استکی در خصوص شوت و گل آخری که در این بازی زد و حکم صعود ایران به رقابت های قهرمانی دنیا را امضا کرد، گفت: خوشحالم که شوت آخر من به گل تبدیل شد و تیم ملی به مسابقات قهرمانی دنیا صعود کرد، اما شوتی که من زدم حاصل کوشش تمام بازیکنان بود. امیدوارم بازهم بتوانیم با همین اتحاد و همدلی پیش رفته و دل مردم را بیش از پیش شاد کنیم.

تیم ایران در آخرین ملاقات مرحله گروهی روز چهارشنبه ساعت 18:30 به مصاف تیم بحرین خواهد رفت.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت های دنیای (لهستان- سوئد از 28 دی الی 11 بهمن ماه) به میزبانی دمام عربستان برگزار می گردد و 5 تیم جواز حضور در مسابقات دنیای را کسب خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سجاد استکی: شوت آخرم حاصل زحمت تمام تیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجاد استکی: شوت آخرم حاصل زحمت تمام تیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید