بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

عشق آباد در یک نگاه

عشق آباد در کشور ترکمنستان واقع شده است و به لطف ساختمان هایی با معماری زیبا، موزه های متعدد، طبیعت زیبا و بکر و... یک مقصد عالی برای گردشگری به شمار میرود.

23 فروردین 1401

برج قربان، بنایی بازمانده از یک مجموعه بزرگ تاریخی

بنای تاریخی برج قربانبنای تاریخی برج قربان یکی از جاذبه های شهر همدان است که در بافت کهن و تاریخی این شهر و به فاصله اندکی از حاشیه جنوبی تپه مصلی، بین خیابان های طالقانی و مدنی و در محله زندی ها قرار گرفته است . بر اساس گزارش ایسنا، ساختمان برج قربان...

20 فروردین 1401

قابلیت ثبت جهانی تکیه معاون الملک کرمانشاه

معاون میراث فرهنگی کشور تکیه معاون الملک کرمانشاه را از جمله آثار تاریخی کرمانشاه دانست که در صورت بازسازی مناسب و رعایت ضوابط، قابلیت ثبت جهانی را دارد.

22 بهمن 1400

هیچ مانعی برای توسعه روابط با بلاروس نداریم

خبرگزاری خبرنگاران-استاندار آذربایجان شرقی در ملاقات با سفیر بلاروس در تهران، توسعه مناسبات و همکاری های مشترک کشورهای منطقه را برترین راه چاره برای شکستن تحریم های ظالمانه بیان کرد و گفت: هیچ مانعی برای توسعه روابط مالی، تجاری و فرهنگی با بلاروس نداریم....

11 بهمن 1400

یورو 2016 و شهرهای میزبان آن: پاریس و استادیوم استاد ده پرنس

کم تر شهری در جهان به میزان، پاریس مرکز فرانسه در متن اتفاقات مهم تاریخی قرار داشته است. این شهر در گذر زمان شاهد به قدرت رسیدن و بر افتادن پادشاهی های مختلف بوده و بارها و بارها از سوی ارتش کشورهای همسایه از روم و انگلیس تا پروس و آلمان محاصره شده است....

7 بهمن 1400

درازنو؛ زیبایی زندگی در مه

هر گاه از پنجره داخل به بیرون بنگری، تابلوی زیبا و بی نظیری از طبیعت را می بینی که نقاشی از هر زاویه آن می تواند اثر هنری ماندگار جهان باشد. درازنو با قرار گرفتن در رأس قله البرز و سرزمین مرتعی، گل و گیاهان رنگارنگ وحشی و دارویی، جنگل انبوه و سرسبز،...

15 آذر 1400

پرونده ثبت جهانی کاروانسراها نشانگر نبوغ معماران ایرانی است

ایرنا/ براساس سخنان مشاور وزیر میراث فرهنگی کشور، پرونده ثبت جهانی کاروانسراها نشانگر نبوغ معماران ایرانی است.

1 آذر 1400

بازدید ارزیابان یونسکو از کاروانسرای تاریخی خواجه نظر ارس

خبرگزاری خبرنگاران- ارزیابان کمیته میراث جهانی سازمان یونسکو روز آدینه از کاروانسرای تاریخی خواجه نظر در منطقه آزاد ارس بازدید کردند.

15 آبان 1400

توصیه های عضو شورای شهر تهران به زاکانی

یک عضو شورای شهر تهران در تذکری 14 بند را به نام توصیه هایی به شهردار تهران اسم نمود.

15 شهریور 1400

فراوری پالایشگاهی تازه در مجاورت پالایشگاه آبادان

خبرگزاری خبرنگاران-مدیرپژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: طرح تثبیت و توسعه پالایشگاه ابادان به مثابه یک پالایشگاه نو است که در کنار پالایشگاه قدیم آبادان قرار می گیرد.

11 مرداد 1400

خبرنگاران پنج آرامستان تاریخی دولاب تهران ساماندهی می&zwnjشود

تهران-خبرنگاران پنج آرامستان تاریخی دولاب با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ساماندهی می شود.

16 دی 1399

غول های فناوری جهان، ملزم به پرداخت مالیات شدند

شرکت های بزرگ فناوری که در سراسر دنیا 750 میلیون یورو و در فرانسه بالای 25 میلیون یورو در سال درآمد دارند، ملزم هستند تا سه درصد از درآمد خود در این کشور را به دولت پرداخت کنند.

8 دی 1399

خبرنگاران شهردار: 70 درصد محله کردآباد اصفهان بافت فرسوده است

اصفهان- خبرنگاران- مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: محله کردآباد از جمله محله های بومی این کلانشهر است که حدود 70 درصد آن از بافت فرسوده تشکیل شده است.

2 آذر 1399

توافق طرف های درگیر در لیبی بر سر بازگشایی راههای زمینی و هوایی

سازمان ملل امروز(چهارشنبه) اعلام کرد، طرف های درگیر در لیبی به سلسله توافقات مهمی از جمله بازگشایی راههای زمینی و هوایی رسیدند.

30 آبان 1399

ایجاد زیرساخت های لازم در 6 منطقه گردشگری استان ایلام

شنبه زاده از ایجاد زیرساخت های لازم در 6 منطقه گردشگری استان ایلام خبر داد و گفت: تدوین سند گردشگری استان در دست اجر است.

13 مهر 1399

شرط تعطیلی ادارات و دورکاری کارمندان در دوران کرونا

معاون نوسازی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: هر نوع اظهارنظر در مورد تعطیلی ادارات بی اساس است، تصمیم گیری در ارتباط با تعطیلی ادارات، کسب و کارها و ایجاد محدودیت ها، تنها با ستاد ملی مقابله با کروناست.

18 شهریور 1399

خبرنگاران صندوق بین المللی پول: لبنان برای توقف رکود مالی باید اصلاحات سریع انجام دهد

تهران - خبرنگاران - صندوق بین المللی پول درجدیدترین فشارهایش بر دولت جدید لبنان روز پنجشنبه از این کشور خواست تا یکسری اصلاحات را سریع برای توقف رکود مالی انجام دهد.

11 اردیبهشت 1399

بهترین فیلم های کمدی سال 2019

خبرنگاران: همه ما نیاز داریم که حداقل روزی چند دقیقه بخندیم. قدیمی ها درست می گفتند که خنده بر هر درد بی درمان دواست. در دنیایی که شرایط زندگی سخت تر شده و تعداد خبر های ناراحت کننده، بیشتر، یکی از چیز هایی که برای چند لحظه، روحیه ما را شاد می کند، تماشای...

27 دی 1398

بازآفرینی بافت های فرسوده 63 محله در استان تهران تا سرانجام 1400

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به لزوم مشارکت شهروندان برای بازآفرینی بافت های فرسوده در سطح استان تهران، گفت: باید تا پایان سال 1400، 63 محله از 400 محله استان تهران بازآفرینی شود.

15 دی 1398