طراحی گرافیکی و چاپ

قول معاون وزیر بهداشت برای تحقق عدالت در توزیع منابع تحقیقاتی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه در سال آینده عدالت در توزیع منابع تحقیقاتی را به معنای مطلق خواهیم دید، گفت: اگر موضوع تحقیقاتی مسئله ای از ما را حل نماید به میزان کافی موجودی در اختیار فرد قرار خواهد گرفت.

12 اردیبهشت 1401

پیک نیک در میدان جنگ با حضور اکبر یادگاری افتتاح می گردد

تهران (پانا) - نمایش پیک نیک در میدان جنگ به کارگردانی مرتضی درویش فردا 23 آذر با حضور اکبر یادگاری پیشکسوت تئاتر در تئاتر آبان افتتاح می گردد.

30 دی 1400

منچسترسیتی و بارسلونا در پی معاوضه استرلینگ و دیونگ

باشگاه های منچسترسیتی و بارسلونا قصد معاوضه دو بازیکن خود را دارند.

14 دی 1400

تایشمان، لودویک کاروْل

نام تایشمان بیشتر قرین با کشف او در زمینه آزمایش شیمیایی ساده وجود خون است که بسیار مورد استفاده قرار گرفت. تایشمان شش ساله بود که پدر و مادرش درگذشتند و دو عمّه اش کمک کردند تا تحصیلات دبیرستانی را به انتها

26 مهر 1400

دانازول (DANAZOL)

آموزش بیمار- خانواده: در بیماران مبتلا به صرع (تشنج) ، میگرن، نارسایی قلبی با احتیاط مصرف گردد. قاعدگی بعد از 2 تا 3 ماه طبیعی می گردد.

23 مهر 1400

خودروسازان مشهوری که لوگوی شان را تغییر دادند

خبرنگاران : فرایند ساده سازی لوگوها در راستای رویکرد جدید شرکت های خودروساز در طراحی و فراوری مدل های برقی انجام گرفته شده است.

25 بهمن 1399

ششمین نمایشگاه اختصاصی ایران در هرات 30 دی برگزار می شود

ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در هرات با همکاری سازمان توسعه تجارت و استانداری خراسان رضوی برگزار می شود.

22 بهمن 1399

کمپانی های معروفی که در طول جنگ جهانی دوم با آلمان نازی همکاری داشتند

باید گفت که برخی از کمپانی هایی که در این فهرست به آن ها اشاره می شود، اصالتاً آلمانی بوده و بدین ترتیب همکاری آن ها با آدولف هیتلر و حزب نازی قابل درک است، همچنین برخی نیز کمپانی های خارجی هستند.

8 دی 1399

وزارت اقتصاددر دوراهی انتخاب سخت و انتخاب بد

خبرنگاران : هفته جاری دومین هفته ای است که در آن فروش اوراق بدهی از طریق فرایند حراج صفر بوده است. این در حالی است که دولت باید تا سرانجام سال 53 هزار میلیارد تومان از کسری بودجه خود را از این طریق تامین کند.

4 آذر 1399

42 مدل لباس نوزادی پسرانه شیک و با کیفیت

خرید لباس نوزادی پسرانه نیازمند مشخص معیارهایی است که بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید. نوزادان به سرعت رشد می نمایند و باید مطابق با آن خرید خود را انجام دهید. در این مقاله به بیان معیارهای لازم برای خرید لباس نوزاد پسرانه می پردازیم و در ادامه ویژگی...

27 مهر 1399

رونمایی از 11 کتاب موضوعی دفاع مقدس در زنجان

قاسم محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: یکی از اولویت های بنیاد حفظ آثار حمایت از نویسندگان برای فراوری آثار موضوعی شهدا است.

15 شهریور 1399

20 نکته جالب دربارۀ نجف دریابندری

وب سایت عصرایران - مهرداد خدیر: شدت علاقۀ دریابندری به زبان پارسی چنان بود که، چون نثر بوف کور صادق هدایت را نمی پسندید، آن را اثری منحط می دانست. آری، فارسی را باید درست نوشت و او درست می نوشت و بر این گمانم که این بلا به جان برخی روزنامه نگاران ما هم افتاده...

10 شهریور 1399

حمله همیلتون به نژادپرستی بلژیکی ها

قهرمان 6 دوره مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی دنیا بار دیگر با فعالیت خود در رسانه های اجتماعی، خبرساز شد.

28 مرداد 1399

بهترین کاغذ برای چاپ کدام است ؟

مشخصات فنی کاغذ و مقوا، به وسیله سازنده آن بر روی بسته بندی و یا در فاکتور خرید آن و یا در دفترچه های مخصوص درج می شود. همان طور که قبلا هم توضیح داده شد، کیفیت و کارآیی کاغذ و مقوا بستگی به ویژگی های مشخصی که در ساخت آن به کار گرفته شده دارد، که هر یک به...

23 مرداد 1399

از لغو بیمه قالی بافی 2000 همدانی تا تعطیلی 120 رفوگری

خبرنگاران/همدان رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با حضور در دفتر خبرگزاری خبرنگاران از لغو بیمه قالی بافی 2000 نفر در استان خبر داد و گفت: میزان صادرات در استان همدان از ابتدای سال 95 تا کنون یک میلیون و 700 دلار بوده است.

16 دی 1398

سردار جلالی: توانسته ایم از 41 سال تهدید ابرقدرت ها عبور کنیم ، در برابر هر گونه تهدیدی هشیار و آماده هستیم

صبحگاه عمومی و رزمایش دانش آموزی پدافند غیرعامل با حضور سردار دکتر جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

30 آذر 1398