اخبار مجلس

پروانه پزشکانی که از کارتخوان استفاده نکنند، باطل می گردد

نمایندگان مجلس تمامی صاحبان مشاغل پزشکی را مکلف به استفاده از پایانه فروشگاهی کردند و پروانه اشتغال مستنکفین از اجرای این حکم لغو می گردد.

24 اردیبهشت 1401

حمایت از فعالیت های مرتبط با ترویج علم در جامعه با سیاست های تشویقی

وزیر علوم گفت: با سیاست های ترغیبی و انگیزشی مانند اعطای پایه تشویقی، از فعالیت های مرتبط با ترویج و فرهنگ سازی علم در جامعه حمایت گردد.

1 اردیبهشت 1401

فرستاده ویژه سازمان ملل وارد عدن شد

فرستاده ویژه سازمان ملل در امتداد سفر خود به ریاض برای احیای مصاحبه های ملی، وارد مرکز موقت یمن شد.

27 مهر 1400

فعلا یک بانک کارت اعتباری 7 میلیونی صادر می کند

مدیراداره اعتبارات بانک مرکزی ضمن بیان اینکه اکنون بانک ملی به طور مقدماتی صدور کارت هفت میلیونی رفاهی را آغاز کرده است، گفت: البته حداکثر تا دو هفته آینده سایر بانک های عامل هم این امکان را خواهند داشت که کارت های رفاهی را در اختیار متقاضیان قرار دهند...

17 مرداد 1400

تصویب لایحه الحاقی مبارزه با جرایم سازمان یافته در دریای خزر

خبرگزاری خبرنگاران- نمایندگان مجلس با کلیات لایحه سند الحاقی همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمان یافته در دریای خزر الحاقی به موافقتنامه مربوط به همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر موافقت کردند.

12 تیر 1400

تکلیف امتحانات دانش آموزان روشن شد

تکلیف امتحانات پایان سال دانش آموزان در تمام پایه های تحصیلی مشخص شده است که امتحانات متناسب با شرایط کرونایی، از 27 اردیبهشت آغاز شده و تا 22 خرداد ادامه دارد.

1 خرداد 1400

اخراج قانونگذار جنجالی حامی ترامپ از دو کمیته کنگره

قانونگذاران در مجلس نمایندگان آمریکا با 230 رأی موافق و 199 رأی مخالف نماینده جنجالی این مجلس را از دو کمیته اخراج کردند.

28 فروردین 1400

نیکاراگوئه وزارت امور فضایی فرازمینی تاسیس می کند

کشور نیکاراگوئه به منظور توسعه فعالیت های فضایی خود در حال تاسیس وزارت خانه ای با نام عجیب امور فضایی فرازمینی، ماه و سایر اجرام آسمانی است.

17 فروردین 1400

پروژه های توسعه محلی سال 1400

پروژه های توسعه محلی منطقه 2 در نشست هم اندیشی معاونین برنامه ریزی و توسعه شهری و اجتماعی وفرهنگی،شهرداران نواحی 9 گانه و دبیران شورایاری محلات نیاز سنجی و تدوین شد.

19 اسفند 1399

واردات موز در مقابل صادرات سیب آزاد شد

ستاد کارگروه تنظیم بازار از واردات موز در مقابل صادرات سیب اطلاع داد.

12 اسفند 1399

نتایج مثبت اقدامات وزارت صنعت به تدریج در بازار تعیین می شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: مجموعه اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت سبب ایجاد تحول در حوزه های صنعت و بازرگانی شده است که نتایج مثبت آن به تدریج در اقتصاد و بازار کشور خود را نشان خواهد داد.

13 دی 1399

جزئیات نحوه دورکاری و کاهش حضور کارکنان در مناطق با شرایط هشدار

خبرنگاران : رئیس سازمان اداری و استخدامی طی بخشنامه ای جزئیات نحوه دورکاری و کاهش حضور کارکنان را در مناطق با شرایط هشدار زرد، نارنجی و قرمز، ابلاغ کرد.

28 آذر 1399

قالیباف اصل: سه مصوبه شورای عالی بورس با هدف توسعه بازار سرمایه

حفظ حقوق سرمایه گذاران اولویت و رسالت سازمان بورس و اوراق بهادار است و بدون شک در تلاشیم شرایط بازار سرمایه مطلوب و متعادل باشد. نهاد ناظر از فرایند منفی قیمت ها راضی نیست و زیان سهام داران هم به نفع هیچ فرد و گروهی نیست.

22 آذر 1399

خبرنگاران جاده اراک - فرمهین تا سرانجام سال جاری بهره برداری می گردد

اراک - خبرنگاران - استاندار مرکزی گفت: عملیات تعریض و چهاربانده کردن جاده اراک -فرمهین تا انتها سال جاری بهره برداری می گردد و دستگاه های اجرایی متولی باید تمامی ظرفیت و منابع اقتصادی خود را در راستای تکمیل این طرح به کار گیرند.

1 مهر 1399

شرط تعطیلی ادارات و دورکاری کارمندان در دوران کرونا

معاون نوسازی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: هر نوع اظهارنظر در مورد تعطیلی ادارات بی اساس است، تصمیم گیری در ارتباط با تعطیلی ادارات، کسب و کارها و ایجاد محدودیت ها، تنها با ستاد ملی مقابله با کروناست.

18 شهریور 1399

فرصت مالیاتی به مشاغل خودرویی

خبرنگاران : معاون سازمان مالیاتی گفت: صاحبان مشاغل خودرویی تا خاتمه مردادماه برای پرداخت مالیات مقطوع عملکرد سال 1398 مهلت دارند و در صورت عدم پرداخت مالیات در مهلت مشخص شده، مشمول جریمه می شوند.

6 شهریور 1399

واکسن کرونا تا 3 هفته دیگر تولید می شود!

موسسه تولید واکسن در هند گفت که قصد دارد واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد را تا سه هفته آینده تولید کند1

8 تیر 1399

خبرنگاران مراجع دینی لبنان همگام در مبارزه با کرونا

تهران - خبرنگاران - سخنان و توصیه های شخصیت ها و مراجع دینی در آرامش بخشی و کاهش نگرانی ها در هر جامعه ای نقش موثری دارد و مراجع مذهبی لبنان نیز با در پیش دریافت بعضی اقدامات و توصیه به جامعه، در مبارزه با بحران شیوع ویروس کرونا نقش آفرینی می نمایند. ...

14 اردیبهشت 1399

تمامی مسابقات و اردوهای کشتی تا اطلاع ثانوی لغو شد

به گزارش خبرنگاران، با توجه به مصوبه پیشین ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش کلیه مسابقات و اردوهای پیش روی فدراسیون کشتی در سطح کشور در اسفندماه سال جاری لغو شد.

11 اردیبهشت 1399

استاندار سیستان و بلوچستان: ویروس کرونا از سوی مردم جدی گرفته گردد، ترددها عامل شیوع کرونا است

خبرنگاران/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آنچه درباره ویروس کرونا مهم است اینکه بیماری جدی است و باید از سوی عموم مردم جدی گرفته گردد.

10 اردیبهشت 1399
تعداد: (23)