اخبار سیاسی

پروانه پزشکانی که از کارتخوان استفاده نکنند، باطل می گردد

نمایندگان مجلس تمامی صاحبان مشاغل پزشکی را مکلف به استفاده از پایانه فروشگاهی کردند و پروانه اشتغال مستنکفین از اجرای این حکم لغو می گردد.

24 اردیبهشت 1401

سال آینده، سال شکوفایی آموزش عالی است، افزایش 30 درصدی اعتبارات دانشگاه ها

معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به اینکه بودجه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری وابسته به وزارت علوم در سال آینده حدود 30 درصد نسبت به سال 1400 رشد دارد، گفت: سال آینده، سال شکوفایی آموزش عالی است...

23 اردیبهشت 1401

قول معاون وزیر بهداشت برای تحقق عدالت در توزیع منابع تحقیقاتی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه در سال آینده عدالت در توزیع منابع تحقیقاتی را به معنای مطلق خواهیم دید، گفت: اگر موضوع تحقیقاتی مسئله ای از ما را حل نماید به میزان کافی موجودی در اختیار فرد قرار خواهد گرفت.

12 اردیبهشت 1401

پیغام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت روز گردشگری

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن تبریک روز جهانی گردشگری بر فعالان این عرصه، بر گرامی داشت این روز به عنوان روز ملی گردشگری تاکید نمود و آن را روز دوستی ملت ها دانست.

9 اردیبهشت 1401

ستاد تنظیم بازار: قیمت فراوری روی کالاها درج می گردد

تهران (پانا) - شانزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رئیس جمهوری و با حضور وزرای کشور، صمت، جهاد کشاورزی، دادگستری و جمعی از مسئولان دستگاه های مرتبط برگزار گردید.

8 اردیبهشت 1401

بیست اتوبوس به چرخه گردشگری شهری تهران اضافه می گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بیست اتوبوس به چرخه گردشگری شهری تهران اضافه می گردد.

7 اردیبهشت 1401

حمایت از فعالیت های مرتبط با ترویج علم در جامعه با سیاست های تشویقی

وزیر علوم گفت: با سیاست های ترغیبی و انگیزشی مانند اعطای پایه تشویقی، از فعالیت های مرتبط با ترویج و فرهنگ سازی علم در جامعه حمایت گردد.

1 اردیبهشت 1401

منطقه راس الخیمه امارات، گوهری نا آشنا برای ایرانیان

منطقه راس الخیمه اماراتدر سال 1971، 7 شهر کوچک عربی در کنار خلیج فارس تصمیم گرفتند تا با یکدیگر به طور متحد تشکیل کشوری بزرگ را بدهند. بدین ترتیب کشور امارات متحده عربی در سال 1971 تشکیل شد در حالی که هر کدام از این شهر های شیخ نشین قوانین خاص مربوط به خود را...

27 فروردین 1401

عشق آباد در یک نگاه

عشق آباد در کشور ترکمنستان واقع شده است و به لطف ساختمان هایی با معماری زیبا، موزه های متعدد، طبیعت زیبا و بکر و... یک مقصد عالی برای گردشگری به شمار میرود.

23 فروردین 1401

کرونا بیشترین خسارت را به گردشگری کدام کشورها وارد کرد؟

فهرست کشورهایی که بیشترین میزان خسارت را در اثر شیوع ویروس کرونا به صنعت گردشگری متحمل شده اند، منتشر شد.

21 فروردین 1401

کردستان مرکز تحقیقات سلامت گندم کشور می گردد

دارایی گفت: کردستان در زمینه سلامت گندم کار های خوبی انجام داده و می تواند قطب خیلی خوبی برای بحث سلامت گندم و مرکز تحقیقات سلامت این محصول در وزارت بهداشت گردد.

1 اسفند 1400

عین الهی: نگران افزایش کرونا در مدارس هستیم

وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان نظرات تخصصی خود را اعلام می نماید، اما در نهایت، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم می گیرد.

30 بهمن 1400

مهلت بازپرداخت وام پیغام رسان های داخلی تمدید شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، پیرو درخواست استمهال مجدد بعضی پیغام رسان های داخلی که برای بازپرداخت وام ترجیحی خود به پست بانک با مشکل روبرو شده بودند، با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با استمهال 6 ماهه بازپرداخت وام آن ها موافقت...

29 بهمن 1400

مجید صدری هم حیا کن، رها کن شنید

فیلم های منتشر شده از گردهمایی طرفداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش، نشان دهنده شعار طرفداران علیه مجید صدری است.

18 بهمن 1400

رونمایی از سامانه تحت وب برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه

تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و در نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی از سامانه تحت وب برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی و دانش آموزان با نیازهای ویژه رونمایی شد.

16 بهمن 1400

هیچ مانعی برای توسعه روابط با بلاروس نداریم

خبرگزاری خبرنگاران-استاندار آذربایجان شرقی در ملاقات با سفیر بلاروس در تهران، توسعه مناسبات و همکاری های مشترک کشورهای منطقه را برترین راه چاره برای شکستن تحریم های ظالمانه بیان کرد و گفت: هیچ مانعی برای توسعه روابط مالی، تجاری و فرهنگی با بلاروس نداریم....

11 بهمن 1400

یورو 2016 و شهرهای میزبان آن: پاریس و استادیوم استاد ده پرنس

کم تر شهری در جهان به میزان، پاریس مرکز فرانسه در متن اتفاقات مهم تاریخی قرار داشته است. این شهر در گذر زمان شاهد به قدرت رسیدن و بر افتادن پادشاهی های مختلف بوده و بارها و بارها از سوی ارتش کشورهای همسایه از روم و انگلیس تا پروس و آلمان محاصره شده است....

7 بهمن 1400

تامین ماشین آلات بافندگی روز جهان در کارخانجات صنایع بلوچ

رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به همراه معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو از بخش های مختلف کارخانجات توسعه صنایع بلوچ بازدید کردند.

3 بهمن 1400

هپکو نماد ناکارآمدی در خصوصی سازی، زنگ خاتمه ریخت وپاش در شرکت های دارای حقوق معوق زده گردد

خبرنگاران/مرکزی استاندار مرکزی گفت: مدیریت و حاکمیت وظیفه تامین چند مولفه از جمله عدالت، رفاه و امنیت را بر عهده دارد، بر این اساس دیوان سالاری استان مرکزی را به نفع عدالت و امنیت و رفاه مردم استان می شکنیم.

29 دی 1400

زندگیِ معلق میان واقعیت و مجازی!

زندگی مجازی، علاوه بر اینکه انسان را از بسیاری قید و بندها و قوانین انسانی رها می نماید، این امکان را نیز برای افراد ایجاد می نماید که بر اساس خواسته ها و طبق رؤیاهایشان زندگی کنند و این شاید یکی از رازهای جذابیت و پر طرفدار شدن فضای سایبری است. ...

20 دی 1400
تعداد: (155)