جدیدترین به روز رسانی واتساپ برای کاربران آیفون

به گزارش وبلاگ هیمالیا، نوترین به روز رسانی واتساپ با ویژگی های نو تنها برای کاربران آیفون ارائه شد و به زودی اندرویدها نیز از این به روز رسانی استفاده خواهند کرد.

جدیدترین به روز رسانی واتساپ برای کاربران آیفون

وبلاگ هیمالیا - پس از مدتی قرار گرفتن در مرحله بتا، واتساپ اکنون گزینه های نوی را برای کاربران آیفون ارائه می نماید. نوترین به روز رسانی 22.2.75 - WhatsApp اکنون برای کاربران آیفون قابل دریافت است. این به روز رسانی گزینه های نو را به این پیغام رسان می آورد.

به گزارش theblog101، کاربران واتساپ در آیفون اکنون می توانند مکث نموده و قبل از ارسال صدا به Hk گوش دهند. این ویژگی برای مدتی در حالت بتا بود، اما اکنون به صورت عمومی منتشر شده است. کاربران اکنون یک دکمه مکث را در حین ضبط یادداشت های صوتی می بینند و می توانند زودتر از ارسال واقعی به اعلان صوتی گوش دهند. پس از گوش دادن به اعلان صوتی کاربران می توانند صدا را حذف نمایند یا گزینه از سرگیری ضبط را انتخاب نمایند.

این ویژگی از حالت فوکوس استفاده می نماید که با iOS 15 قابل دسترسی است. اکنون می توانید مطمئن باشید که کاربران انتخابی می توانند به شما پیغام دهند، حتی اگر حالت فوکوس را روشن نموده باشید. حالت فوکوس مشخصه ای است که به شما امکان می دهد آیفون خود را در حالت DND تنظیم کنید. این ویژگی به این معنی است که می توانید انتخاب کنید چه اعلان هایی دریافت کنید. این ویژگی برای برنامه های مختلفی مانند iMessage قابل دستیابی بود، اما اکنون برای واتساپ نیز عرضه شده است. توجه داشته باشید که برای استفاده از این ویژگی واتساپ، باید آیفون شما به iOS 15 یا بالاتر به روز شده باشد.

تا به حال، هر زمان که اعلانی را از واتساپ دریافت نموده اید، عکس ارسال نماینده نمی دیدید. در نوترین نسخه واتساپ عکس نمایه شخص را می توانید در بخش اعلان ها مشاهده کنید. این ویژگی برای کاربران که به iOS 15 یا مدل های نوتر ارتقا یافته اند، قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جدیدترین به روز رسانی واتساپ برای کاربران آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین به روز رسانی واتساپ برای کاربران آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید