لو رفتن تتوی خصوصی سلنا گومز ! ، هر روز چاق تر می گردد

به گزارش وبلاگ هیمالیا، به گزارش رصدورزشی، سلنا گومز خواننده و بازیگر آمریکایی پرطرفدار عکسی از خود منتشر کرد که از تتوی جدیدش رونمایی می نماید.

لو رفتن تتوی خصوصی سلنا گومز ! ، هر روز چاق تر می گردد

سلنا گومز (Selena Marie Gomez) زادهٔ 22 ژوئیه 1991 است . سلنا گومز خواننده، ترانه سرا، بازیگر و تهیه کننده تلویزیونی اهل آمریکا است. قد سلنا گومز 165 سانتی متر و 59 کیلوگرم وزن دارد. مادر سلنا گومز که فرزند خواندهٔ خانواده ای بود، اصلیتی ایتالیایی و پدر او اصلیتی مکزیکی دارد. وقتی که سلنا گومز 5 ساله بود، مادر و پدرش از هم جدا شدند و او در کنار مادرش بزرگ شد. سلنا گومز نژاد ایتالیایی و مکزیکی دارد.

سلنا گومز عکسی از تتوی جدیدش در فضای مجازی منتشر کرد.

در سال 2006، مندی (مادر سلنا) برای دومین بار با شخصی به نام برایان تیفی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج تولد خواهر ناتنی سلنا، گرسی الیوت در 12 ژوئن 2013 بود. سلنا گومز برای نخستین بار زمانی که تنها 7 سال سن داشت در نقش جایانا در فیلم بارنی و دوستان ظاهر شد. سلنا گومز بیشتر به خاطرِ بازی در نقش آلکس روسو در مجموعهٔ کمدی جادوگران محله ویورلی (12-2007) از شبکهٔ دیزنی به معروفیت رسید. اولین فعالیت سلنا گومز در فیلم سینمایی بچه های جاسوس 3: بازی باخته بود.

سلنا گومز از سال 2013 با بیماری لوپوس و عوارض جسمی و روانی آن دست و پنجه نرم می نماید. او به همین علت در سال 2013 تور آلبوم پایکوبی ستارگان را لغو کرد و در سال 2015 به طور رسمی بیماری خود را تأیید کرد.

سلنا گومز در 14 سپتامبر 2017 خبر از عمل پیوند کلیه خود به علت عوارض ناشی از این بیماری و جهتِ بهبود سلامت عمومی اش داد. فرانسیا رائیسا بازیگر آمریکایی که از دوستان او به شمار می رود، کلیه خود را به سلنا اهدا کرد.

سلنا گومز ، فرانسیا را به عنوان کسی که می توان گفت جان او را نجات داده نام برد. در حالت معمول پزشک ها زمانی حدود 7 تا 10 سال را برای پیدا شدن یک اهداکنندهٔ مناسب تخمین می زدند، اما اینکه دوست صمیمی سلنا و هم خانه او در آن برحهٔ زمانی همه شرایط لازم را برای پیوند داشته، از سوی سلنا به عنوان امری باورنکردنی و فوقِ تصور توصیف شد.

منبع: رکنا

به "لو رفتن تتوی خصوصی سلنا گومز ! ، هر روز چاق تر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لو رفتن تتوی خصوصی سلنا گومز ! ، هر روز چاق تر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید