فرهنگ و هنر

برای آنهایی که می خواهند لوکس سفر نمایند!

7 مقصد گردشگری لوکساقامت در ساحل، دامنه کوه ها یا جنگل های انبوه حال و هوای خودش را دارد و آدم خودش را می طلبد. اما گاهی دوست داریم صبحها در اتاقی با امکانات لوکس از خواب بیدار شویم، در رستوران های شیک غذای مان را صرف کنیم و تفریحات گران قیمت سفر را تجربه...

17 اردیبهشت 1401

هتل های سبز چه روش هایی برای حفاظت از محیط زیست به کار می برند؟

هتل های سبز یا هتل های دوستدار محیط زیست با به کارگیری راهکارهایی، سعی دارند هرچه بیشتر خود را محیط زیست سازگار نمایند و کمترین اثر منفی را بر مادر زمین بگذارند.

14 اردیبهشت 1401

10 سریال برتر درباره معلمان بر اساس امتیاز IMDb

معلمان ستون فقرات جامعه هستند، بنابراین جای تعجبی وجود ندارد که تلویزیون، در طول سالیان متمادی چندین سریال مختلف را به آن ها اختصاص دهد. اگرچه مدارس موجود در تلویزیون ممکن است مانند مدارس دنیای واقعی به نظر نرسند، اما کاراکتر معلمان در بعضی از این سریال...

12 اردیبهشت 1401

قول معاون وزیر بهداشت برای تحقق عدالت در توزیع منابع تحقیقاتی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه در سال آینده عدالت در توزیع منابع تحقیقاتی را به معنای مطلق خواهیم دید، گفت: اگر موضوع تحقیقاتی مسئله ای از ما را حل نماید به میزان کافی موجودی در اختیار فرد قرار خواهد گرفت.

12 اردیبهشت 1401

پیغام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت روز گردشگری

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن تبریک روز جهانی گردشگری بر فعالان این عرصه، بر گرامی داشت این روز به عنوان روز ملی گردشگری تاکید نمود و آن را روز دوستی ملت ها دانست.

9 اردیبهشت 1401

بیست اتوبوس به چرخه گردشگری شهری تهران اضافه می گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بیست اتوبوس به چرخه گردشگری شهری تهران اضافه می گردد.

7 اردیبهشت 1401

با این تیغه انواع اجسام بریده می گردد

خبرنگاران : برش اجسام مختلف از طریق تیغه فرز فولادی را در این فیلم خواهید دید.

2 اردیبهشت 1401

رسول ملاقلی پور و تهدید آتش زدن استودیو بهمن!

موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله نشست های تاریخ شفاهی خود به مناسبت سالروز درگذشت مسعود بهنام صداگذار و صدابردار فقید سینمای ایران بخش هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند را منتشر کرده است که در زیر می خوانید.

29 فروردین 1401

15 اردیبهشت، روزی که به نام شیراز نامگذاری شد

روز شیرازشیراز یکی از تاریخی ترین شهرهای ایران است، شهری تماشایی با باغ ها و آثار تاریخی فراوان که نه فقط گردشگران داخلی بلکه گردشگران زیادی هم از خارج کشور دارد. اهمیت این شهر در حدی است که حتی روزی در تقویم هم برای آن در نظر گرفته شده و 15 اردیبهشت به...

28 فروردین 1401

لو رفتن تتوی خصوصی سلنا گومز ! ، هر روز چاق تر می گردد

به گزارش رصدورزشی، سلنا گومز خواننده و بازیگر آمریکایی پرطرفدار عکسی از خود منتشر کرد که از تتوی جدیدش رونمایی می نماید.

24 فروردین 1401

عشق آباد در یک نگاه

عشق آباد در کشور ترکمنستان واقع شده است و به لطف ساختمان هایی با معماری زیبا، موزه های متعدد، طبیعت زیبا و بکر و... یک مقصد عالی برای گردشگری به شمار میرود.

23 فروردین 1401

اپلیکیشن بازی های تعاملی نو دیزنی

همه ما در صف های طولانی بازی های شهربازی خسته می شویم. دیزنی برای سر حال آوردن کسانی که در صف تم پارک های این کمپانی منتظر نوبت شان هستند، از یک اپلیکیشن بازی های تعاملی نو رونمایی نموده است.

13 اسفند 1400

کباب بختیاری؛ غذای گردشگری

گردشگرانی که به چهارمحال و بختیاری سفر می نمایند هنگامی که برای غذاخوردن سفارش غذا می دهند، بدون درنگ نام از کباب بختیاری می برند و حتی بعضی از آنها در آستانه صرف غذا نیز از سلف و نحوی پخت آن عکسبرداری و فیلم برداری می نمایند.

5 اسفند 1400

ارایه خدمات چک های صیادی از طریق پیامک در بانک ملت

خبرگزاری خبرنگاران-دارندگان حساب در بانک ملت می توانند از سامانه پیامکی خدمات مربوط به چک های صیادی دریافت کنند.

25 بهمن 1400

تفال به حافظ 2 دی ماه 1400؛ ای که مهجوری عشاق روا می داری

فال گرفتن از آثار ادبی، از باور های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می بردند بهره ای از کلام حق دارند رجوع می شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما به جای مانده است.

21 بهمن 1400

سریال نیسان آبی، قسمت نهم؛ خداحافظ بی ام و!

خبرنگارانـ قسمت نهم سریال نیسان آبی به نویسندگی سعید دولت خانی و سعید هوشیار، کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور روز چهارشنبه 24 آذر ماه 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

20 بهمن 1400

مجید صدری هم حیا کن، رها کن شنید

فیلم های منتشر شده از گردهمایی طرفداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش، نشان دهنده شعار طرفداران علیه مجید صدری است.

18 بهمن 1400

10 راه چاره و روش برای یادگیری هر زبانی که بخواهید

هنگامی که همکار متیو مشکل خود در یادگیری زبانی نو را با متیو در میان گذاشت، 10 راه حل مفید بدست آورد. این راه حلها به توضیح زیر هستند:

17 بهمن 1400

سفر اپ: با SAS Survival Guide زندگی در شرایط سخت را یاد بگیرید

SAS Survival Guide اپلیکیشنی آموزشی در مورد زندگی در شرایط سخت و حفظ بقا است. اطلاعاتی کاربردی در داخل این اپلیکیشن وجود دارد. همراه خبرنگاران باشید.

16 بهمن 1400

مهارت های لازم برای یک مسافر کدام اند

تصور کنید برای چند هفته یا حتی چند ماه دست از کار و زندگی می کشید و تصمیم می گیرید که راهی سفری شوید که همواره آرزویش را داشتید. احتمالاً خیلی هیجان زده می شوید، اما از قلم نیاندازید که کشف دنیا، چنان اتفاق لذت بخشی است که باید برای آن کوشش های بسیار کرد...

15 بهمن 1400
تعداد: (147)