موسیقی

10 سریال برتر درباره معلمان بر اساس امتیاز IMDb

معلمان ستون فقرات جامعه هستند، بنابراین جای تعجبی وجود ندارد که تلویزیون، در طول سالیان متمادی چندین سریال مختلف را به آن ها اختصاص دهد. اگرچه مدارس موجود در تلویزیون ممکن است مانند مدارس دنیای واقعی به نظر نرسند، اما کاراکتر معلمان در بعضی از این سریال...

12 اردیبهشت 1401

اپلیکیشن بازی های تعاملی نو دیزنی

همه ما در صف های طولانی بازی های شهربازی خسته می شویم. دیزنی برای سر حال آوردن کسانی که در صف تم پارک های این کمپانی منتظر نوبت شان هستند، از یک اپلیکیشن بازی های تعاملی نو رونمایی نموده است.

13 اسفند 1400

10 راه چاره و روش برای یادگیری هر زبانی که بخواهید

هنگامی که همکار متیو مشکل خود در یادگیری زبانی نو را با متیو در میان گذاشت، 10 راه حل مفید بدست آورد. این راه حلها به توضیح زیر هستند:

17 بهمن 1400

مجموعه نمایشی ضدنور روی آنتن شبکه یک

تهران (پانا) - مجموعه نمایشی تلویزیونی ضد نور به کارگردانی رضا محبی نوری و با الهام از داستان های واقعی، اتفاقات روز جامعه را در یک موقعیت کافه بین راهی روایت می نماید.

21 شهریور 1400

10 فیلم برتر دهه 1930 میلادی؛ انقلاب عمق میدان

دهه 30 یکی از دهه های کلیدی تاریخ سینماست و یکی از پربارترین دهه های آن. سینمایی که به آرامی از ضربات کشنده جنگ جهانی اول فارغ می شد و در حال شکل گیری بود. سینمایی که رنوآر، فورد و چاپلین در آن می تاختند و سینمایی که خیلی زود قرار بود دوباره و این بار از جنگ...

17 مرداد 1400

پیغام تسلیت مدیرکل دفتر موسیقی برای درگذشت فرهود جلالی

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت فرهود جلالی کندلوسی نوازنده و خواننده موسیقی مازندران را تسلیت گفت.

7 مرداد 1400

تکلیف امتحانات دانش آموزان روشن شد

تکلیف امتحانات پایان سال دانش آموزان در تمام پایه های تحصیلی مشخص شده است که امتحانات متناسب با شرایط کرونایی، از 27 اردیبهشت آغاز شده و تا 22 خرداد ادامه دارد.

1 خرداد 1400

برندسازی فرهنگی از راستا پویانمایی

تیتراژ برنامه کودک عصرگاهی تلویزیون در دهه 70 را به خاطر دارید؟ رستم انیمیشنی شاهنامه با هیکلی شبیه به هرکول، تخته سنگی را بر سر دست خودش نگه داشته بود و ناگهان به آسمان پرتاب می کرد!

3 فروردین 1400

راهنمای سفر به کیش: در سفر 3 روزه کیش به کجاها برویم؟

اگر شما هم قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید تا به شما بگوییم در سفرتان به جزیره کیش چه تفریحاتی را تجربه کنید که سفرتان به یادمانی تر و خاطره انگیزتر باشد. معمولا یکی از مهمترین سوالاتی که از طرف گردشگران...

2 بهمن 1399

هتل آمارا پریمیر پالاس آنتالیا، اقامت در نزدیکی دریای مدیترانه

هتل آمارا پریمیر پالاس با دکوراسیون لوکس و مدرن طراحی شده است. این هتل پذیرای مسافرانی است که هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت خود انتخاب نموده اند.

13 آبان 1399

دریاچه تار و هویر کجاست؟

اگر از زندگی شهری خسته اید و احتیاج به سکوت و استراحت دارید، یک شب و روز را کنار یکی از دو دریاچه تار و هویر بگذرانید؛ قطعا حالتان عوض خواهد شد. دریاچه هویر و دریاچه تار دماوند به فاصله کمتر از یک کیلومتر از هم در دل کوه های البرز قرار دارند.

29 مهر 1399

فراستی:مرض نقد را از 17 سالگی شروع کردم، وقتی آقای منتقد فیلم مهران مدیری را فاجعه نامید

مهران مدیری شب گذشته در برنامه دورهمی میزبان مسعود فراستی منتقد سینما بود.

18 شهریور 1399

خبرنگاران جاذبه های دیدنی باشت در روز طبیعت خالی از افراد است

گچساران - خبرنگاران - جاذبه های دیدنی شهرستان باشت به عنوان قطب نخست گردشگری نوروزی کهگیلویه و بویراحمد در روز طبیعت خالی از افراد است.

31 اردیبهشت 1399