چند نشانه تازه کرونا

به گزارش وبلاگ هیمالیا، پزشکان آمریکایی اعلام کردند که داشتن لب ، ناخن و پوست خاکستری علامت هشداری از ابتلا به کروناست.

چند نشانه تازه کرونا

به گزارش وبلاگ هیمالیا به نقل از ساینس، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا خاطرنشان کرد که داشتن علائمی چون لب ، ناخن و پوست خاکستری می تواند نشانه کرونا باشد.

طی ماههای گذشته پزشکان علائمی چون سردرد، گلودرد و حالت تهوع را به عنوان یک علامت احتمالی کووید شناسایی می نماید و ده ها علامت دیگر را به عنوان علائم بالقوه لیست نموده اند . اما هنوز تنها سه علامت را به عنوان علائم هشدار دهنده کووید تایید می نمایند که عبارتند از تب، سرفه مداوم و از دست دادن حس بویایی و چشایی.

این در حالی است که علائم شروع امیکرون آب ریزش عنوان شده است.

این بار اما پزشکان معتقدند افرادی دچار تغییر رنگ در لب ، پوست و ناخنشان پدید آمده باید در پی مراقبت های فوری پزشکی باشند.

بنا بر هشدار این سازمان بچه هایی که دارای این علائم باشند باید فورا به بیمارستان منتقل شوند. در کنار تغییر رنگ بدن در این نواحی اگر فرد دچار مسائل تنفسی، درد یا فشار مداوم در قفسه سینه، گیجی نو و ناتوانی در بیدار شدن یا بیدار ماندن داشته باشد نیز وضعیتی خطرناک دارد و باید فورا تحت مراقبت های پزشکی قرار بگیرد.

با این وجود علائم کلیدی کرونا در بریتانیا 4 نشانه آبریزش بینی، سردرد، عطسه و گلودرد عنوان شده است که بیشتر بیماران کرونایی دارای این علائم هستند. بسیاری از مردم از همه علائمی که باید مراقب آنها باشیم بی اطلاع هستند.

این باعث می گردد افراد به اشتباه باور نمایند که سرماخورده اند، در حالی که در واقع ممکن است مبتلا به کووید مبتلا باشند.

انتهای پیغام،

منبع: ایران آنلاین

به "چند نشانه تازه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند نشانه تازه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید