سلامتی و پزشکی

ترخیص محموله تازه واکسن آسترازنکا

سخنگوی گمرک ایران گفت: در شب گذشته 710 هزار دُز واکسن آسترازنکا که اهدایی کشور لهستان است به صورت حمل یکسره از گمرک فرودگاه امام (ره) ترخیص شد.

25 اردیبهشت 1401

پروانه پزشکانی که از کارتخوان استفاده نکنند، باطل می گردد

نمایندگان مجلس تمامی صاحبان مشاغل پزشکی را مکلف به استفاده از پایانه فروشگاهی کردند و پروانه اشتغال مستنکفین از اجرای این حکم لغو می گردد.

24 اردیبهشت 1401

برای آنهایی که می خواهند لوکس سفر نمایند!

7 مقصد گردشگری لوکساقامت در ساحل، دامنه کوه ها یا جنگل های انبوه حال و هوای خودش را دارد و آدم خودش را می طلبد. اما گاهی دوست داریم صبحها در اتاقی با امکانات لوکس از خواب بیدار شویم، در رستوران های شیک غذای مان را صرف کنیم و تفریحات گران قیمت سفر را تجربه...

17 اردیبهشت 1401

قول معاون وزیر بهداشت برای تحقق عدالت در توزیع منابع تحقیقاتی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه در سال آینده عدالت در توزیع منابع تحقیقاتی را به معنای مطلق خواهیم دید، گفت: اگر موضوع تحقیقاتی مسئله ای از ما را حل نماید به میزان کافی موجودی در اختیار فرد قرار خواهد گرفت.

12 اردیبهشت 1401

آخرین شرایط کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 66 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 8 نفر مبتلای قطعی و دو نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

5 اردیبهشت 1401

کاپیتالسیم ماجراجویانه نسخه نو اقتصاد ، تامین مالی استارتاپ ها جهانی شد

به گزارش خبرنگاران، سرمایه گذاری خطرپذیر که از آن با عنوان های سرمایه گذاری جسورانه یا سرمایه گذاری کارآفرینی نیز نام می برند، در واقع ایجاد سرمایه لازم برای استارتاپ ها و شرکت های کارآفربن و مستعد است. این صنعت در جهان امروز روز به روز در حال گسترده...

3 اردیبهشت 1401

امیدواری طرفداران پرسپولیس به بازگشت زودهنگام آل کثیر

خبرگزاری خبرنگاران- پس از ملاقات پرسپولیس و پدیده اعلام شد که عیسی آل کثیر به علت مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی تا مدت طولانی قادر به همراهی پرسپولیس نیست.

25 فروردین 1401

لو رفتن تتوی خصوصی سلنا گومز ! ، هر روز چاق تر می گردد

به گزارش رصدورزشی، سلنا گومز خواننده و بازیگر آمریکایی پرطرفدار عکسی از خود منتشر کرد که از تتوی جدیدش رونمایی می نماید.

24 فروردین 1401

چطور در موج گرمای شدید، سفر کنیم؟

فصل تابستان فصل اوج گرفتن سفر و گردشگری است. با وجود اینکه هوا بسیار گرم می شود، ولی زندگی ادامه دارد. برای اینکه سفری راحت در روزهای گرم تابستان داشته باشید، این نکات را در نظر بگیرید.

20 فروردین 1401

گل شجاع خلیل زاده باوجود ایست قلبی بازیکن الوکره حفظ شد

به گزارش خبرنگاران، در یکی از بازی های هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر روز گذشته تیم های الریان و الوکره به مصاف هم رفتند که این بازی تحت تاثیر ایست قلبی بازیکن تیم الوکره تعطیل شد.

15 اسفند 1400

الزام حضور دانش آموزان در مدارس از امروز؛ ممنوعیت های مدارس اعلام شد

تهران (پانا) - با توجه به بازگشایی مدارس از امروز اول آذرماه، فعالیت بوفه های مدارس و سرو غذای گرم ممنوع است.

9 اسفند 1400

کردستان مرکز تحقیقات سلامت گندم کشور می گردد

دارایی گفت: کردستان در زمینه سلامت گندم کار های خوبی انجام داده و می تواند قطب خیلی خوبی برای بحث سلامت گندم و مرکز تحقیقات سلامت این محصول در وزارت بهداشت گردد.

1 اسفند 1400

عین الهی: نگران افزایش کرونا در مدارس هستیم

وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان نظرات تخصصی خود را اعلام می نماید، اما در نهایت، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم می گیرد.

30 بهمن 1400

اختلال ژنتیکی مغزی که فرد را بی خواب می نماید

خوابی کشنده یک اختلال ژنتیکی بسیار نادر است که منجر به مسائل خواب می گردد. عوارض به تدریج آغاز و با گذشت زمان بدتر می شوند.

28 بهمن 1400

مدال آوران المپیاد دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجلیل شدند

خبرنگاران/آذربایجان شرقی در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از دانشجویان مدال آور و برتر المپیاد این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

23 بهمن 1400

چند نشانه تازه کرونا

پزشکان آمریکایی اعلام کردند که داشتن لب ، ناخن و پوست خاکستری علامت هشداری از ابتلا به کروناست.

19 بهمن 1400

مهارت های لازم برای یک مسافر کدام اند

تصور کنید برای چند هفته یا حتی چند ماه دست از کار و زندگی می کشید و تصمیم می گیرید که راهی سفری شوید که همواره آرزویش را داشتید. احتمالاً خیلی هیجان زده می شوید، اما از قلم نیاندازید که کشف دنیا، چنان اتفاق لذت بخشی است که باید برای آن کوشش های بسیار کرد...

15 بهمن 1400

چربی خون خود را با این گیاه درمان کنید

دیس لیپیدمی یا اندازه نامناسب لیپید یا چربی در خون می تواند به صورت بالا بودن تری گلیسرید، بالابودن کلسترول، بالا بودن کلسترول LDL و یا کاهش سطوح HDL باشد. طبق آمار سازمان جهانی بهداشت، دیس لیپیدمی، با افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی مرتبط است.

10 بهمن 1400

چشمه های آب گرم؛ جاذبه درمانی در سیستان و بلوچستان

سیستان و بلوچستان از جمله استان هایی است که تعداد بسیاری چشمه های آب گرم را در دامنه کوه تفتان جای داده است. برای آشنایی با این جاذبه های زیبای درمانی با خبرنگاران همراه باشید.

8 بهمن 1400

یورو 2016 و شهرهای میزبان آن: پاریس و استادیوم استاد ده پرنس

کم تر شهری در جهان به میزان، پاریس مرکز فرانسه در متن اتفاقات مهم تاریخی قرار داشته است. این شهر در گذر زمان شاهد به قدرت رسیدن و بر افتادن پادشاهی های مختلف بوده و بارها و بارها از سوی ارتش کشورهای همسایه از روم و انگلیس تا پروس و آلمان محاصره شده است....

7 بهمن 1400
تعداد: (232)