روانشناسی

برای آنهایی که می خواهند لوکس سفر نمایند!

7 مقصد گردشگری لوکساقامت در ساحل، دامنه کوه ها یا جنگل های انبوه حال و هوای خودش را دارد و آدم خودش را می طلبد. اما گاهی دوست داریم صبحها در اتاقی با امکانات لوکس از خواب بیدار شویم، در رستوران های شیک غذای مان را صرف کنیم و تفریحات گران قیمت سفر را تجربه...

17 اردیبهشت 1401

چطور در موج گرمای شدید، سفر کنیم؟

فصل تابستان فصل اوج گرفتن سفر و گردشگری است. با وجود اینکه هوا بسیار گرم می شود، ولی زندگی ادامه دارد. برای اینکه سفری راحت در روزهای گرم تابستان داشته باشید، این نکات را در نظر بگیرید.

20 فروردین 1401

اختلال ژنتیکی مغزی که فرد را بی خواب می نماید

خوابی کشنده یک اختلال ژنتیکی بسیار نادر است که منجر به مسائل خواب می گردد. عوارض به تدریج آغاز و با گذشت زمان بدتر می شوند.

28 بهمن 1400

ناسا طیف نگار تلسکوپ فضایی هابل را هم از خواب بیدار کرد

پس از خواب عمیق ناگهانی که تلسکوپ فضایی هابل در هفته های گذشته با آن روبه رو شد، حالا این تلسکوپ به تدریج به فرایند عادی بازمی شود و تیم مأموریت پیروز شد طیف نگار منشأ کیهانی را هم بازیابی کند.

16 دی 1400

با خواص ترکیب معجزه گر زردچوبه و عسل آشنا شوید

خواص زردچوبه و عسل هزاران سال است به عنوان یک آنتی بیوتیک قوی به نام عسل طلایی در پزشکی آیورودا نیز شناخته شده. هنگامی که زردچوبه با عسل ترکیب شده، تبدیل به یک معجون طبیعی ارزشمند برای مقابله با بسیاری از بیماری ها می شود.

8 آذر 1400

رژیم غذایی حجمی چیست؟

پیروی از یک نوع رژیم غذایی سالم به ما یاری می نماید سالم تر و شاداب تر زندگی کنیم، کمتر بیمار شویم و عمر طولانی تری داشته باشیم. یکی از برترین رژیم های غذایی معروف رژیم حجمی میباشد که در مطلب زیر توضیحاتی را ارائه داده ایم. با ما همراه باشید.

17 آبان 1400

فوت 428 نفر با قرص برنج

تهران (پانا) - همه ساله در کشور تعدادی از افراد به دلیل مسمومیت جان خود را از دست می دهند، مسمومیت هایی که گاه از سر بی اطلاعی یا بی توجهی به هشدارهای ارائه شده درخصوص مصرف برخی داروها و مواد یا استفاده نادرست از وسایل گرمایشی اتفاق می افتد و تعدادی از...

14 آبان 1400

زیباترین جزیره های جهان که باید به آن ها سفر کنید

اگر دوست دارید هم مهمان دریا باشید و هم در جنگل سیروسیاحتی داشته باشید، برترین جایی که می توانید به آن بروید جزیره ها هستند. جزیره هایی که طراوت و سبزی جنگل را در خود دارند و در مجاورت با دریا، ترکیبی فراموش نشدنی اند. جزیره ها آن قدر چشمگیر و نفس گیرند...

7 آبان 1400

شیردهی به نوزاد به نفع خودتان است!

یکی از سفارشات اکید مقامات سازمان جهانی بهداشت، شیردهی مادران به نوزادان و بچه ها است. مصرف شیر مادر در مقایسه با شیرخشک نه تنها برای کودک، بلکه برای مادر هم فواید بی تعدادی دارد. از میان فواید بی تعداد این کار، به 5 فایده اصلی می پردازیم.

6 مهر 1400

واقعا گرسنه اید؟

چیزی با نام اشتهای کاذب وجود داردکه باید از بروز آن با تمام قوا جلوگیری کنید و برای این منظور راه های زیادی وجود دارد که در این بخش به مواردی از آن اشاره خواهیم داشت: همه ما به منظور ادامه حیات غذا می خوریم. چگونگی و نحوه غذا خوردن اصولا به وسیله غریزه...

31 شهریور 1400

درمان های خانگی برای مبارزه با التهاب معده

التهاب معده خود را با درد شکم و نفخ شدید نشان م یدهد و این در حالی است که تغییر عادات غذایی در کنار بعضی از درمان های خانگی ساده، می تواند متوسل شدن به داروها را کاهش داده و التهاب معده را از بین ببرد:

9 شهریور 1400

دعای هنگام اذان مغرب و پس از آن به نقل از بزرگان دین

خبرنگاران | سرویس مذهبی - هنگام اذان، چه دعا هایی مستحب است که زمزمه گردد؟ در ایران که کشوری با دین رسمی است، روزانه سه بار اذان از مساجد سطح کشور پخش می گردد. در هنگام پخش شدن اذان و پس از آن، مستحب است که دعا های خاصی زمزمه گردد. در این مطلب قصد معرفی بهترین...

12 خرداد 1400

سندرم روده تحریک پذیر؛ علائم، دلایل و راه های درمان

سندرم روده تحریک پذیر (IBS) یک اختلال شایع است که روده عظیم را تحت تأثیر قرار می دهد. علائم و نشانه های آن شامل گرفتگی شکم، درد شکم، نفخ، گاز معده و اسهال یا یبوست است. این سندرم یک بیماری مزمن است که درمان قطعی ندارد و باید در طولانی مدت آن را مدیریت کرد.

10 خرداد 1400

حدود 70 درصد از مرگ و میرهای ناشی از کرونا مربوط به مردان است

گفت: در تهران حدود 60 درصد موارد ابتلا به کرونا و حدود 70 درصد از مرگ و میرهای ناشی از کرونا مربوط به مردان است.

29 اسفند 1399

تعبیر خواب طلا - معنی دیدن طلا در خواب چیست؟

تعبیر خواب طلا بیانگر تمامی چیزهای ارزشمند زندگی شما در بیداری است. با تعبیر خواب طلا خریدن، پیدا کردن طلا در خواب، دیدن طلا در خواب برای زن یا دختر مجرد و... همراهتان هستیم.

17 اسفند 1399

اخباری: به تبعیض میان تیم ها معترض هستیم، مسئولان برگزاری لیگ شائبه ایجاد می نمایند

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی نوع برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر را شائبه برانگیز دانست و گفت: مسئولان برگزاری لیگ این شائبه ها را ایجاد می نمایند.

14 بهمن 1399

خواص آب گل رز روی پوست معجزه می نماید

بهبود حالت روحی، مرطوب کردن پوست، اثرات آرام بخشی، و... از خواص استفاده از آب گل رز می باشد، البته استفاده از ماسک های زیبایی با آب گل رز نیز بسیار مناسب است.

9 بهمن 1399

فال روزانه یکشنبه 14 آبان 1396

فال روزانه یکشنبه 14 آبان 1396، فال امروز، فال روز تولد، فال متولدین مهر، فال متولدین آبان، فال متولدین آذر، فال متولدین دی، فال متولدین بهمن

5 بهمن 1399

ساخت دارویی برای یک نوع بیماری طیور از گیاه درمنه خزری

به گزارش خبرنگاران، فاطمه عندلیب دامپزشک یک شرکت دانش بنیان با بیان اینکه در این شرکت یک داروی گیاهی برای بیماری طیور ساخته و تولید شد، گفت: این دارو از گیاه درمنه خزری یا گواندواش با نام علمی (Artemisia annua L) از خانواده کاسنی و جنس درمنه ساخته شده است.

19 دی 1399

2 نشانه که فقط مخصوص کروناست ، عارضه ای جدید از ویروس مرگبار

عضو کمیته کشوری بیماری های عفونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور درباره علائم و عوارض بیماری کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

24 آذر 1399
تعداد: (30)