وزیر علوم میهمان جشن تولد دانشگاه اراک

به گزارش وبلاگ هیمالیا، رییس دانشگاه اراک از حضور وزیر علوم در جشن 50 سالگی دانشگاه اراک اطلاع داد.

وزیر علوم میهمان جشن تولد دانشگاه اراک

به گزارش وبلاگ هیمالیا از اراک، از سال 1350 که به همت دکترعبدالکریم قریب و دکتر شهریاری دانشگاه اراک تاسیس شد 50 سال می گذرد و اکنون عمر این دانشگاه به نیم قرن رسیده است.

حمیدی رییس دانشگاه اراک در نشست خبری پنجاه امین سالگرد تاسیس این دانشگاه گفت: در تاریخ 13 آذر به مناسبت سالگرد تاسیس و 50 سالگی دانشگاه اراک مراسمی با حضور وزیر علوم برگزار خواهد شد که در آن از جمعی از اساتید، کارمندان، دانشجویان برتر و فارغ التحیلان کارآفرین تقدیر می گردد.

حمیدی اضافه نمود: در رتبه بندی معتبر بین المللی که رتبه بندی تایمز است دانشگاه اراک برای دومین سال متوالی در جمع هزار و 500 دانشگاه برتر دنیا نهاده شد و از بین 40 دانشگاه کشور که در این رتبه بندی حضور داشتند، دانشگاه اراک رتبه 22 را در بین این دانشگاه ها به دست آورد که این یک افتخار برای دانشگاه است.

او افزود: بعلاوه کتابخانه مرکزی در مرکز انفورماتیک دانشگاه با 7 هزار و 700 مترمربع افتتاح خواهد شد که با از بین رفتن بیماری کرونا و حضوری شدن دانشگاه فضای بسیارمطلوبی برای مطالعه و تحقیق دانشجویان است.

رییس دانشگاه اراک در مورد ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه هم گفت: در این خصوص قدم های خوبی برداشته شده و براساس برآوردی که داشتیم سال گذشته رقمی نزدیک به 6 میلیارد تومان هزینه شده تا این ارتباط را ارتقاء دهیم و نقش دانشگاه را در تاثیرگذاری و برطرف مسائل جامعه پررنگ تر کنیم.

اکنون 7 هزار و 400 دانشجودر 150 رشته در دانشگاه اراک مشغول به تحصیل هستند و تا به امروز 42 هزارنفر از دانشگاه اراک فارغ التحصیل شدند.

انتهای پیغام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "وزیر علوم میهمان جشن تولد دانشگاه اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر علوم میهمان جشن تولد دانشگاه اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید