اخبار اقتصادی

مراسم تحلیف کارآموزان وکالت در اردبیل برگزار گشت

خبرگزاری خبرنگاران- مراسم تحلیف کارآموزان وکالت به همت کانون وکلای دادگستری استان اردبیل در سالن همایش بانک ملی اردبیل برگزار گشت.

28 اردیبهشت 1401

ترخیص محموله تازه واکسن آسترازنکا

سخنگوی گمرک ایران گفت: در شب گذشته 710 هزار دُز واکسن آسترازنکا که اهدایی کشور لهستان است به صورت حمل یکسره از گمرک فرودگاه امام (ره) ترخیص شد.

25 اردیبهشت 1401

پروانه پزشکانی که از کارتخوان استفاده نکنند، باطل می گردد

نمایندگان مجلس تمامی صاحبان مشاغل پزشکی را مکلف به استفاده از پایانه فروشگاهی کردند و پروانه اشتغال مستنکفین از اجرای این حکم لغو می گردد.

24 اردیبهشت 1401

سال آینده، سال شکوفایی آموزش عالی است، افزایش 30 درصدی اعتبارات دانشگاه ها

معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به اینکه بودجه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری وابسته به وزارت علوم در سال آینده حدود 30 درصد نسبت به سال 1400 رشد دارد، گفت: سال آینده، سال شکوفایی آموزش عالی است...

23 اردیبهشت 1401

اولویت های وزارت فرهنگ در سال فراوری دانش بنیان و اشتغال آفرین

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در این پست نوشت:

20 اردیبهشت 1401

کارگران مشمول مالیات بر عایدی می شوند؟

بعضی از کاربران فضای مجازی تصور می نمایند که از حقوق 5 میلیون و 700 هزار تومان کارگران مالیات دریافت می گردد.

20 اردیبهشت 1401

آخرین شرایط اجرای طرح مسکن ملی در خوزستان

خبرنگاران/خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به طرح مسکن ملی گفت: عملیات ساخت برای حدود پنج هزار و 400 واحد آغاز شده که با پیشرفت های متفاوت در حال اجرا است.

17 اردیبهشت 1401

10 سریال برتر درباره معلمان بر اساس امتیاز IMDb

معلمان ستون فقرات جامعه هستند، بنابراین جای تعجبی وجود ندارد که تلویزیون، در طول سالیان متمادی چندین سریال مختلف را به آن ها اختصاص دهد. اگرچه مدارس موجود در تلویزیون ممکن است مانند مدارس دنیای واقعی به نظر نرسند، اما کاراکتر معلمان در بعضی از این سریال...

12 اردیبهشت 1401

قول معاون وزیر بهداشت برای تحقق عدالت در توزیع منابع تحقیقاتی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه در سال آینده عدالت در توزیع منابع تحقیقاتی را به معنای مطلق خواهیم دید، گفت: اگر موضوع تحقیقاتی مسئله ای از ما را حل نماید به میزان کافی موجودی در اختیار فرد قرار خواهد گرفت.

12 اردیبهشت 1401

ستاد تنظیم بازار: قیمت فراوری روی کالاها درج می گردد

تهران (پانا) - شانزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رئیس جمهوری و با حضور وزرای کشور، صمت، جهاد کشاورزی، دادگستری و جمعی از مسئولان دستگاه های مرتبط برگزار گردید.

8 اردیبهشت 1401

750 محصول و تجهیز داخلی پیروز به دریافت گواهینامه نانومقیاس شدند

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده تعداد محصولات و تجهیزات دارای گواهینامه نانومقیاس بیش از 535 محصول و 215 تجهیز است که 115 مورد از آنها طی یک سال اخیر اخذ شده است.

6 اردیبهشت 1401

کاپیتالسیم ماجراجویانه نسخه نو اقتصاد ، تامین مالی استارتاپ ها جهانی شد

به گزارش خبرنگاران، سرمایه گذاری خطرپذیر که از آن با عنوان های سرمایه گذاری جسورانه یا سرمایه گذاری کارآفرینی نیز نام می برند، در واقع ایجاد سرمایه لازم برای استارتاپ ها و شرکت های کارآفربن و مستعد است. این صنعت در جهان امروز روز به روز در حال گسترده...

3 اردیبهشت 1401

حمایت از فعالیت های مرتبط با ترویج علم در جامعه با سیاست های تشویقی

وزیر علوم گفت: با سیاست های ترغیبی و انگیزشی مانند اعطای پایه تشویقی، از فعالیت های مرتبط با ترویج و فرهنگ سازی علم در جامعه حمایت گردد.

1 اردیبهشت 1401

15 اردیبهشت، روزی که به نام شیراز نامگذاری شد

روز شیرازشیراز یکی از تاریخی ترین شهرهای ایران است، شهری تماشایی با باغ ها و آثار تاریخی فراوان که نه فقط گردشگران داخلی بلکه گردشگران زیادی هم از خارج کشور دارد. اهمیت این شهر در حدی است که حتی روزی در تقویم هم برای آن در نظر گرفته شده و 15 اردیبهشت به...

28 فروردین 1401

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز چهارشنبه 20 بهمن 1400

قیمت گوشی آیفون 12 پرو مکس امروز به 36 میلیون و 500 هزار تومان و آیفون 13 به 25 میلیون و 990 هزار تومان رسید. آیفون 13 پرو با ظرفیت ذخیره سازی 128 گیگابایت امروز 34 میلیون و 880 هزار تومان به فروش رسید. آیفون 13 پرو مکس با ظرفیت 128 گیگابایت هم مانند روز گذشته بود و 39 میلیون...

26 فروردین 1401

کرونا بیشترین خسارت را به گردشگری کدام کشورها وارد کرد؟

فهرست کشورهایی که بیشترین میزان خسارت را در اثر شیوع ویروس کرونا به صنعت گردشگری متحمل شده اند، منتشر شد.

21 فروردین 1401

اپلیکیشن بازی های تعاملی نو دیزنی

همه ما در صف های طولانی بازی های شهربازی خسته می شویم. دیزنی برای سر حال آوردن کسانی که در صف تم پارک های این کمپانی منتظر نوبت شان هستند، از یک اپلیکیشن بازی های تعاملی نو رونمایی نموده است.

13 اسفند 1400

معرفی هتل 4 ستاره رامی رویال در دبی

هتل رامی رویال دبی | Ramee Royal Hotelاگر پل معروف المکتوم دبی را بشناسید، پس می توانیم به شما بگوییم که هتل رامی رویال دبی در نزدیکی آن قرار گرفته است. این هتل دارای یک استخر روی پشت بام است که از آنجا دید بسیار خوبی به شهر مدرن و هیجان انگیز دبی خواهید داشت و...

11 اسفند 1400

بریتانیا با خروج از اتحادیه اروپا دچار مشکل گردشگری می گردد

احتمال ایجاد مشکل در صنعت گردشگری بریتانیاعلی رغم ابهامات این قضیه، رأی به برگزیت (Brexit) تاثیرات کوتاه مدت و بلندمدت خود را روی صنعت گردشگری داشته است. خروج اخیر بریتانیا از اتحادیه اروپا بعد از نزدیک به چهار دهه عضویت، موضوع بحث های بسیاری بوده است.

6 اسفند 1400

مهلت بازپرداخت وام پیغام رسان های داخلی تمدید شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، پیرو درخواست استمهال مجدد بعضی پیغام رسان های داخلی که برای بازپرداخت وام ترجیحی خود به پست بانک با مشکل روبرو شده بودند، با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با استمهال 6 ماهه بازپرداخت وام آن ها موافقت...

29 بهمن 1400
تعداد: (241)